مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 08:252020-01-16سياسي

آموزش و پرورش آغازگر تحول پایدار در جامعه است


وزیرآموزش وپرورش با بیان این که آموزش و پرورش آغازگر تحول پایدار درجامعه است، گفت: محصول نهایی آموزش و پرورش باید پرورش و تربیت انسان های برجسته ای باشد تا درآینده در توسعه و پیشرفت منطقه خود مشارکت کنند.

- وزیرآموزش وپرورش با بیان این که آموزش و پرورش آغازگر تحول پایدار درجامعه است، گفت: محصول نهایی آموزش و پرورش باید پرورش و تربیت انسان های برجسته ای باشد تا درآینده در توسعه و پیشرفت منطقه خود مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن حاجی میرزایی صبح امروز در جلسه شورای اداری نیشابور که در فرمانداری این شهرستان برگزارشد، گفت: شهید سلیمانی الگو و اسوه بزرگی برای جامعه و به خصوص جوانان است و مردم ما با حضور حداکثری در مراسم تشییع این شهید والامقام معرفت خودشان را نسبت به این خدمتگزار واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و در سوگ سردار سپاه اسلام عزاداری و همدردی کردند.

این حضور گسترده نماد و نشانه بارزی از هوشمندی و بصیرت مردم ایران اسلامی است که قدرشناس خدمتگزاران واقعی خود هستند.

وی افزود: این وحدت و انسجام که حول شهادت این سردار بزرگ شکل گرفت نیاز اساسی جامعه ماست و ما در آموزش و پرورش وظیفه داریم دانش آموزان و نسل جوان را با این شخصیت بزرگوار آشنا سازیم و این الگوی مقاومت، استکبارستیزی و ظلم ستیزی را به آنان معرفی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش آغازگر تحول پایدار در جامعه است

آموزش و پرورش آغازگر تحول پایدار در جامعه است