مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 09:202020-01-16سياسي

احتمالات سقوط هواپیمای اوکراینی در دست بررسی است


کرمانشاه_ معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: احتمالات سقوط هواپیمای اوکراینی در دست بررسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صادقی ظهر امروز پنج شنبه در اولین همایش هر مسجد یک حقوقدان در کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت این سرباز ولایت خون تازه ای را در رگهای تمام دلدادگان راه اسلام و آزادی و مبارزه با ظلم به جریان انداخت.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: برخی به دنبال کوچک شمردن اقدامات سردار سلیمانی هستند اما باید بدانند این شهید بزرگوار تمام توطئه های آمریکا را خنثی کرد و نقشه های آنها را نقش برآب کرد و نگذاشت به اهداف خود برسند.

این مسئول گفت: همچنین اقدامات این شهید بزرگوار سبب شده است تا امروز اسراییل را که روزی داعیه از نیل تا فرات را داشت زمین گیر شود و از ترس لبنانی ها، فلسطینی ها و موشک های ایران به قفس های خود پناه ببرند.

ایجاد امنیت از مهم ترین دستاوردهای شهید سلیمانی است وی مهم ترین دستاورد مبارزات سردار سلیمانی را ایجاد امنیت در منطقه بخصوص ایران اعلان کرد و بیان داشت: حوادث روزهای گذشته از جمله سانحه هواپیمایی تاریخ بسیار ناراحت کننده بود و ممکن است دشمنان آن را بزرگ تر از واقعیت خود را نشان دهند اما باید آن را در ادامه ماجراجویی آمریکایی جست وجو کرد و اینها باید در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالات سقوط هواپیمای اوکراینی در دست بررسی است

احتمالات سقوط هواپیمای اوکراینی در دست بررسی است