مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 09:202020-01-16اقتصادي

دو بازارچه مرزی در استان واردات محور هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 76 درصد واردات بازارچه های مرزی این استان از طریق «صنم بلاغی» و «ساری سو» در شمال استان انجام می شود.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 76 درصد واردات بازارچه های مرزی این استان از طریق صنم بلاغی و ساری سو در شمال استان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی؛بهنام شهدی روز پنج شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان و پیله وران استان، افزود: باقی واردات بازارچه های مرزی آذربایجان غربی از طریق تمرچین ، رازی و سرو انجام شده و 87 درصد صادرات این بازارچه ها نیز از کیله سردشت و تمرچین پیرانشهر انجام می شود.

وی با اشاره به مشکل مرزنشینان و پیله وران و موانع این قشر برای واردات، اظهار داشت: مسئله سهیمه ارزی اختصاص یافته به این استان در حال پیگیری است تا در صورت تایید، اعتبار بیشتری برای پیله وران این استان تخصیص یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: شناور کردن سهمیه ارزی طبق قانون امری قابل اجرا نیست ولی می توان به تعداد کارت های پیله وری فعال در هرمنطقه، به آن بخش سهیمه بیشتری اختصاص داد.

وی تاکید کرد: بررسی های لازم باید صورت گیرد تا در اسفند سال جاری اگر سهمیه مرزی بدون استفاده باقی ماند، آن سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بازارچه مرزی در استان واردات محور هستند

دو بازارچه مرزی در استان واردات محور هستند