مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 09:252020-01-16سياسي

همکاری مشترک رهبران اسلامی، باعث تغییر سرنوشت ملت ها خواهد شد


همکاری مشترک رهبران اسلامی، باعث تغییر سرنوشت ملت ها خواهد شد و اسلام دینی است که از آن به عنوان «رحمه للعالمین» یاد می شود.

- حجت الاسلام محمد حسن زمانی گفت: همکاری مشترک رهبران اسلامی، باعث تغییر سرنوشت ملت ها خواهد شد و اسلام دینی است که از آن به عنوان رحمه للعالمین یاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیأت اعزامی دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری کشورمان به مالزی طی نشستی در کوالالامپور با رییس جمعیت علمای جنوب شرق آسیا و رییس دبیرخانه سازمان های مردم نهاد اسلامی مالزی در این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار عزمی عبدالحمید، رییس دبیرخانه سازمان های مردم نهاد اسلامی مالزی آمادگی سازمان های اسلامی این کشور را برای همکاری مشترک در منطقه جنوب شرق آسیا در راستای مقابله با افراطی گری دینی اعلام کرد.

وی با بیان شرحی از فعالیت ها و تلاش های سازمان های مردم نهاد مالزی، وحدت امت اسلامی و حمایت از محرومان و مستضعفان در راستای حقوق بشر اسلامی را از جمله این فعالیت ها برشمرد.

این فعال حقوق بشر اسلامی با اشاره به چالش های جهان اسلام، تفرقه افکنی و هجمه علیه کشورهای اسلامی را گسترده دانسته و اظهار امیدواری کرد که نهادها و سازمان های اسلامی در کشورهای مختلف با تعاملات بیشتر بتوانند نقش مؤثری در گذر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک رهبران اسلامی، باعث تغییر سرنوشت ملت ها خواهد شد

همکاری مشترک رهبران اسلامی، باعث تغییر سرنوشت ملت ها خواهد شد