مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 09:452020-01-16سياسي

تلاش می کنیم تا در فقه سنتی تغییری شکل بگیرد


حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری با اشاره به تلاشهای آیت الله العظمی بروجردی برای معرفی فقه مقارن گفت:تلاش خواهیم کرد تا در فقه سنتی که در برخی حوزه ها وجود دارد تغییری شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، صبح امروز در قم با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو و گزارشی از اهداف و فعالیت ها و اقدامات این مجمع ارائه کرد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این دیدار، با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری در حکم انتصابی ایشان به سمت دبیر کلی مجمع تقریب و ضرورت پیگیری آن سفارشات اظهار داشت:خط اصلی مقابله با استکبار جهانی، وحدت جهان اسلام است.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت:استکبار جهانی در طی 300 سال اخیر در حال تلاش برای ایجاد تفرقه بین اجزای جهان اسلام بوده و با خلق گروههای تکفیری و فرقه های تندرو، همچون داعش سعی کرده است، در جهان اسلام رخنه ایجاد کرده و یک چهره مشوه را از جهان اسلام به دنیای خارج معرفی و استقبالی که مردم به دلیل تلاشهای امام راحل و مقام معظم رهبری از اسلام داشتند را متوقف کند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری افزود:امروز به برکت خون شهدایی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، داعش در عراق و سوریه با شکست مواجه شده و آمریکا در حال خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم تا در فقه سنتی تغییری شکل بگیرد

تلاش می کنیم تا در فقه سنتی تغییری شکل بگیرد