مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 09:462020-01-16سياسي

تقویت وحدت و انسجام مردم موجب عبور از مشکلات و یاس دشمن می شود


نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: عبور از مشکلات و چالش ها و مایوس کردن دشمنان نیازمند تقویت انسجام و وحدت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه دلخراش سانحه هوایی از سوی استانداری قزوین، ظهر پنجشنبه با حضور جمالی پور استاندار، حجت الاسلام سید رضا اکرمی از خطیبان کشور، معاونان سیاسی امنیتی، اقتصادی و عمرانی استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در این مراسم اظهار داشت: ترور شهید سلیمانی یک رویداد مهم و بزرگ بود که در مراسم تشییع، اوج محبت یک ملت به سرداری بزرگ نشان داده شد.

وی اضافه کرد: سلیمانی مانند یک مرجع تقلید و یا یک عالم دینی، شخصیت علمی بزرگ نبود که با تبلیغات رسانه ای شناخته شده باشد اما پس از شهادت این سردار رشید اسلام بیش از 25 میلیون تشییع کننده از گروه های مختلف داشتیم که بی نظیر بود و تنها علت این محبوبیت محبت الهی بود.

اکرمی تصریح کرد: این که همه آمدند و گریستند و برای شهید طلب آمرزش کردند نشان داد انسان های مؤمن در قلب ها جا می گیرند و یادشان از اذهان پاک نخواهد شد و هر کس با خدا معامله کند عزت و جایگاهش را خداوند تعیین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت وحدت و انسجام مردم موجب عبور از مشکلات و یاس دشمن می شود

تقویت وحدت و انسجام مردم موجب عبور از مشکلات و یاس دشمن می شود