مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 09:502020-01-16سياسي

بدنبال افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی هستیم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم تا با ارتباط بیشتر با مردم، اعتماد آنها به دستگاه قضایی را افزایش دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم تا با ارتباط بیشتر با مردم، اعتماد آنها به دستگاه قضایی را افزایش دهیم.

پرویز توسلی زاده در اولین همایش هر مسجد یک حقوقدان که امروز(26 دی) با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزارشد، یکی از راه های افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی را دسترسی راحت تر آنها به مسئولان این دستگاه عنوان کرد و افزود: افزایش ارتباط با مردم را در دستگاه قضایی استان در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسلی زاده اضافه کرد: در کنار این مسئله، تلاش کرده ایم تا با کمک جامعه حقوقدانان بسیجی بتوانیم سطح آگاهی حقوقی مردم را نیز بالا ببریم و در این زمینه کارهای خوبی در استان انجام گرفته است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه اعلام کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان از جمله برنامه هایی است که برای بالا بردن سطح آگاهی حقوقی مردم استان آن را درحال اجرا داریم و در آن اهدافی همچون کمک به احیاء حقوق عامه، تببین و نشر اندیشه های حقوقی اسلام ناب محمدی، حمایت و دفاع از حقوق ملت ایران و مستضعفین در عرصه بین الملل، صیانت از ارزش ها و مبانی نظری و حقوقی اسلامی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی هستیم

بدنبال افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی هستیم