مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 10:052020-01-16اقتصادي

مردم شهرضا در مصرف گاز صرفه جویی کنند/حذف قبوض کاغذی


از مردم شهرضا درخواست می کنیم با توجه به فعالیت سامانه بارشی و سرمای هوا در شهرضا، مدیریت مصرف و صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند.

- رسول قرائتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن حذف قبض کاغذی و دریافت قبض گاز از طریق پیامک در شهرضا اظهار داشت: یکی از روش های مهم که منجر به تسریع در پرداخت قبوض گازها می شود، پرداخت غیرحضوری و استفاده از سامانه الکترونیکی است.

وی گفت: در همین راستا به منظور رضایتمندی مشترکان و در راستای دولت الکترونیک، این شرکت اقدام به پیاده سازی و راه اندازی سامانه های الکترونیکی کرده است.

رییس اداره گاز شهرستان شهرضا با اشاره به مزایای پرداخت غیر حضوری قبوض گاز گفت: این کار در راستای مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز مشتریان، نقش بسزایی در کاهش مراجعات به بانک ها، تسریع در پرداخت قبوض گاز، کاهش هزینه ها و حجم تردد در سطح شهر و به تبع آن، کاهش قابل توجه آلودگی محیط زیست، سرعت در ارایه خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان و سایر موارد را به همراه دارد.

قرائتی تصریح کرد: با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بسیار خوبی که در این خصوص انجام شده خوشبختانه استقبال مردم در بهره گیری از سامانه های الکترونیکی برای پرداخت قبوض گاز روز به روز در حال افزایش است و مشترکان نیز تمایل بیشتری به استفاده از این شیوه نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهرضا در مصرف گاز صرفه جویی کنند/حذف قبوض کاغذی

مردم شهرضا در مصرف گاز صرفه جویی کنند/حذف قبوض کاغذی