مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 10:052020-01-16سياسي

سلامت دستگاه قضایی ضامن سلامت و امنیت مردم و جامعه است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: سلامت دستگاه قضایی ضامن سلامت امنیت مردم و جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله نمازی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه قضایی نقش موثری در کاهش وقوع جرم و جنایت در جامعه دارد، اظهار داشت: برای رسیدن به این مهم مدیران و مسئولین دستگاه قضایی باید تمام تلاش خود را به کار بندند.

وی رعایت حق و عدالت را از مهمترین اموری دانست که دستگاه قضایی باید به آن توجه کند و ابراز داشت: صدور رای نیز باید با مستندات کامل انجام شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به مسئله نفوذ و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در قبال آن تصریح کرد: مسئولین و مردم در همه اقشار و در هر رده ای باید مراقب نفوذ باشند چون این مهم می تواند از بسیاری خسارات مادی و معنوی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه سلامت دستگاه قضایی ضامن سلامت امنیت مردم و جامعه است، خاطرنشان کرد: سلامت دستگاه قضایی همچنین باعث می شود که سایر دستگاه های اجرایی وظائف خود را به درستی انجام دهند.

اقدامات رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث امیدواری مردم می شود آیت الله نمازی با اشاره به اقدامات رییس قوه قضاییه در مبارزه با فساد اذعان داشت: اقدامات آیت الله ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دستگاه قضایی ضامن سلامت و امنیت مردم و جامعه است

سلامت دستگاه قضایی ضامن سلامت و امنیت مردم و جامعه است