مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 10:552020-01-16سياسي

تاکید بر کاهش ورودی پرونده های دادگستری/ 80 درصد شکایت ها بیهوده و واهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی صادقی امروز در نخستین همایش هر مسجد، یک حقوقدان که در محل تالار شرکت برق منطقه ای کرمانشاه برگزار شد، با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، اظهار داشت: این شهدا خون تازه ای در رگ های انقلاب، منطقه و تمام دلدادگان راه آزادی به جریان انداخت و ثمرات این خون های مقدس را در چند روز اخیر دیده ایم.

اسراییل از ترس گروه های مقاومت به قفس های خود پناه برده است وی نابودی داعش را یکی از کارهای کوچک شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: کار بزرگ شهید سلیمانی زمین گیر کردن اسراییل است، چرا که اسراییل از ترس گروه های مقاومت به قفس های خود پناه برده است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد: سردار سلیمانی تمام توطئه های آمریکا در منطقه را خنثی کرد و آمریکاییان به اهدافشان نرسیدند و اکنون نیز باید حقیرانه از منطقه بروند.

صادقی ایجاد امنیت فوق العاده و مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران را دستاورد دیگر شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد: سیلی بزرگی که با آمریکا زده شد کاری است که هیچ کشوری نتوانسته آن را انجام دهد و این حاصل مجاهدت های شهید تهرانی مقدم است.

احتمالات سقوط هواپیمای اوکراینی در دست بررسی است وی با اظهار تأسف از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با خانواده های قربانیان همدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر کاهش ورودی پرونده های دادگستری/ 80 درصد شکایت ها بیهوده و واهی است

تاکید بر کاهش ورودی پرونده های دادگستری/ 80 درصد شکایت ها بیهوده و واهی است