مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 11:052020-01-16سياسي

تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری نمازجمعه به امامت مقام معظم رهبری


رییس پلیس راهور پایتخت، تمهیدات این پلیس برای برگزاری نمازجمعه این هفته به امامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را اعلام کرد.

- رییس پلیس راهور پایتخت، تمهیدات این پلیس برای برگزاری نمازجمعه این هفته به امامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مهماندار اظهار کرد: با توجه به این که نماز جمعه این هفته به امامت رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین، در مصلی تهران برگزار می شود، پیش بینی می کنیم نمازگزاران و استقبال کنندگان برای حضور در نماز جمعه این هفته بسیار زیاد باشد.

وی افزود: برهمین اساس، یک سری تمهیدات بیشتری نسبت به جمعه های معمول در اطراف مصلی پیش بینی کرده ایم تا نمازگزاران راحت تر به محل نماز جمعه دسترسی داشته باشند.

رییس پلیس راهور پایتخت به نمازگزاران توصیه کرد از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس های شرکت واحد استفاده کنند، زیرا دسترسی های خوب شرکت اتوبوسرانی و متروی تهران برای مصلی تهران وجود دارد و شهروندان عزیز به راحتی می توانند تردد کنند.

سردار مهماندار به اعمال محدودیت هایی در اطراف مصلی تهران اشاره و بیان کرد: در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی، محدودیت هایی به اجرا در می آیدکه از تقاطع سهرودی به سمت غرب، این محدودیت ها اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری نمازجمعه به امامت مقام معظم رهبری

تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری نمازجمعه به امامت مقام معظم رهبری