مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 12:102020-01-16سياسي

ترویج فرهنگ قانونمداری و صلح و سازش در مساجد


کرمانشاه _ رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد رسالت بسیج حقوقدانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول بهرامی پور ظهر امروز پنج شنبه در اولین همایش هر مسجد یک حقوقدان که با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رسالت های اساسی و بنیادی سازمان بسیج حقوقدانان نقش آفرینی در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه افزود: این نقش آفرینی در سه بعد جهاد حقوقی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد متجلی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث جهاد حقوقی یکی از مأموریت هایی که به طور جدی دنبال می کنیم بحث طرح آموزش همگانی حقوق است که در سرلوحه کار سازمان بسیج حقوقدانان قرار دارد.

بهرامی پور طرح هر مسجد یک حقوقدان را از زیر مجموعه های طرح آموزش همگانی حقوق دانست و گفت: این طرح مدت دو سال است که در کل کشور اجرا می شود.

وی ادامه داد: با انتصاب حجت الاسلام رییسی و حمایت ایشان این طرح در مجموعه معاونت فرهنگی قوه قضاییه به طور جدی دنبال می شود و افتخار می کنیم خدمتگزار در این عرصه هستیم.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: در طول تاریخ مسجد همواره منشأ تحولات اساسی بوده است و سنگر مساجد که دفاع مقدس را رقم زد امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ قانونمداری و صلح و سازش در مساجد

ترویج فرهنگ قانونمداری و صلح و سازش در مساجد