مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 07:252020-01-17اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران


رییس پلیس راهور تهران بزرگ از بار ترافیکی سنگین در هر دو مسیر بزرگراهی شهید سلیمانی و شمال به جنوب مدرس خبر داد و گفت: هنوز پارکینگ های اطراف مصلی برای پارک خودرو ظرفیت دارند.

- سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در حال حاضر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از حقانی، غرب به شرق شهید سلیمانی از کردستان و خیابان شهید بهشتی از سهروردی به سمت غرب مسدود است.

وی گفت: کلیه محورهای فرعی منتهی به مصلی در طول خیابان شهید مطهری نیز مسدود شده است.

  رییس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی اعلام کرد: ترافیک در هر دو مسیر بزرگراهی شهید سلیمانی و شمال به جنوب مدرس قبل از وردی به شهید سلیمانی سنگین است.

سردار مهماندار با توجه به حجم مراجعات نمازگزاران به مصلی از شهروندان درخواست کرد از سیستم حمل و نقل عمومی و مترو استفاده کنند.

وی در پاسخ به پرسش فارس درباره ظرفیت پارکینگ ها گفت: هنوز در پارکینگ ها ظرفیت پارک خودرو وجود دارد؛ پارکینگ همت صدرا در ضلع شمالی مصلی، پارکینگ های گلگشت، بنیاد مستضعفان، پایانه بیهقی و همچنین پارکینگ لجستیک ارتش در ضلع جنوبی هنوز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران

آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران