مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 07:302020-01-17اجتماعي

آب شرب تهران مطلوب است/ پایش کیفیت سبزیجات در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره کیفیت سبزیجات و میوه های پایتخت اظهار داشت: - عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آب شرب پایتخت مطلوب و سالم است، گفت: کیفیت سبزیجات مصرفی در پایتخت نگران کننده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره کیفیت سبزیجات و میوه های پایتخت اظهار داشت: وضعیت همه سبزیجات و میوه هایی که به پایتخت وارد می شود تا مورد مصرف قرار گیرد مورد بررسی و پایش قرار می گیرند.

وی افزود: اینکه گفته می شود سبزی های کشت شده در جنوب تهران مطلوب نیست، مستندی درباره آن وجود ندارد و وضعیت نگران کننده نیست.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران ادامه داد: طی 6 سال گذشته تا کنون همه میوه و سبزیجات ارائه شده در میادین تره بار پایتخت رصد و بررسی می شود در حالی که ما وظیفه ای در این زمینه نداریم و در واقع فقط فروش و دریافت محصولات بر عهده شهرداری است.

خداکرمی خاطرنشان کرد: کیفیت سبزی ها و میوه های ارائه شده در پایتخت استاندارد مناسبی داشته و تنها در برخی بررسی ها مشخص شدهاست سیب زمینی ها نیتریت بیشتری دارند که البته این مسأله جای نگرانی ندارد و تقریبا با استاندارد های جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب تهران مطلوب است/ پایش کیفیت سبزیجات در پایتخت

آب شرب تهران مطلوب است/ پایش کیفیت سبزیجات در پایتخت