مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 07:352020-01-17اجتماعي

وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلای تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت: - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از بار ترافیکی سنگین در هر دو مسیر بزرگراهی شهید سلیمانی و شمال به جنوب مدرس خبر داد و گفت: هنوز پارکینگ های اطراف مصلی برای پارک خودرو ظرفیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در حال حاضر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از حقانی، غرب به شرق شهید سلیمانی از کردستان و خیابان شهید بهشتی از سهروردی به سمت غرب مسدود است.

وی گفت: کلیه محور های فرعی منتهی به مصلی در طول خیابان شهید مطهری نیز مسدود شده است.

رییس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی اعلام کرد: ترافیک در هر دو مسیر بزرگراهی شهید سلیمانی و شمال به جنوب مدرس قبل از وردی به شهید سلیمانی سنگین است.

سردار مهماندار با توجه به حجم مراجعات نمازگزاران به مصلی از شهروندان درخواست کرد از سیستم حمل و نقل عمومی و مترو استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلای تهران

وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلای تهران