مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 10:352020-01-17فرهنگي

«خواب‎ های خط خطی» در یزد تحلیل شد


فیلم «خواب های خط خطی» با موضوع کودک و نوجوان نوشته رضا احمدی به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمحمدحسینی مهریزی در یکصد و سیزدهمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد اکران و تحلیل شد.

- یزد ـ فیلم خواب های خط خطی با موضوع کودک و نوجوان نوشته رضا احمدی به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمحمدحسینی مهریزی در یکصد و سیزدهمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد اکران و تحلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این فیلم که به مسائل تربیتی آموزشی در حوزه کودک اشاره دارد با درون مایه آداب و رسوم و فرهنگ بومی استان یزد در شهرستان میبد تولید شده است.

در این نشست که برخی از عوامل و بازیگران فیلم و جمعی از اهالی سینما حضور داشتند ابتدا خواب های خط خطی به نمایش درآمد و سپس با حضور سیدمحمد حسینی کارگردان و ابوالفضل حاج محمدحسینی صدابردار فیلم در خصوص مراحل تولید، سختی ها، شیرینی ها و ویژگی های این اثر گفتگو و تبادل نظر شد.

کارگردان خواب های خط خطی با اشاره به حضور این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که از 28 مرداد تا چهارم شهریور امسال در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: این فیلم داستان زندگی پسر بچه ای را روایت می کند که دچار عارضه خواب گردی است و سرانجام این مشکل با درایت و تجربه مادربزرگش حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خواب‎ های خط خطی» در یزد تحلیل شد

«خواب‎ های خط خطی» در یزد تحلیل شد