مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 10:552020-01-17سياسي

کارنامه 40 ساله سپاه در دفاع از مردم و کشور خدشه ناپذیر است


کارنامه 40 ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کشور و مردم به خصوص در حوادثی مثل سیل و زلزله خدشه ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز افزود: در طول 40 ساله انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران در عرصه های مختلف از جمله دفاع از کشور، سازندگی و مقابله و کمک رسانی در بحران های سیل و زلزله حضوری در خشان داشته و دارد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در کنار همدیگر و با اقتدار در مسیر دفاع از انقلاب و میهن اسلامی شجاعانه و پر افتخار ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: نیروهای مسلح ناموس هر کشور هستند و در این سال ها هیچ کسی جرأت نکرده حتی یک تیر به سمت آمریکا شلیک کند اما نیروهای سپاه توانستند با نیروهایی مانند سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس که به گفته مقام معظم رهبری مکتب و اندیشه هستند به آنها سیلی بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یاران گرانقدرشان و شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: همه ما و مدیران ما باید سردار دل ها را الگوی خود قرار داده و راه و منش او را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه 40 ساله سپاه در دفاع از مردم و کشور خدشه ناپذیر است

کارنامه 40 ساله سپاه در دفاع از مردم و کشور خدشه ناپذیر است