مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:352020-01-17سياسي

جهان می داند که هیمنه آمریکا شکسته شده است


امام جمعه موقت ایلام با اشاره به پیروزی ایران در حمله موشکی به عین الاسد ، گفت: آمریکا و دیگران می خواهند که این فتح بزرگ یعنی شکستن هیمنه آمریکا از یاد برود، - ایسنا/ایلام امام جمعه موقت ایلام با اشاره به پیروزی ایران در حمله موشکی به عین الاسد ، گفت: آمریکا و دیگران می خواهند که این فتح بزرگ یعنی شکستن هیمنه آمریکا از یاد برود، اما همه کشورهای اهل تحلیل به خوبی از آن گاه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شمس الله سراج در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای اکراینی در تهران ، اظهار کرد: در میان هجمه های دشمنان باید به یک مسئله فقهی توجه داشت و آن این است که در موضوعات این چنینی مبحث سبب و مباشر پیش می آید که باید دید کدام یک قوی تر است.

وی گفت: در این قضیه مسلم این است که سبب همه ی این مشکلات آن آمریکا و در راس آن رییس جمهور این کشور است، اگر کاری شده که اپراتور پای موشک دکمه ای را فشار داده باشد معلوم است که سبب یعنی ایجاد کننده ی پارازیت صحنه را طوری گردانده که سبب اشتباه این شخص شود، قوی است.

امام جمعه موقت ایلام تاکید کرد : حواسمان باشد که سقوط هواپیما مسئله لاکربی را برای ایران رقم نزند چرا که مسیری که الان دارند طی می کنند و 5 کشوری که می خواهند جعبه سیاه هواپیما را باز کنند نظرشان این است که پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان می داند که هیمنه آمریکا شکسته شده است

جهان می داند که هیمنه آمریکا شکسته شده است