مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:102020-01-17سياسي

برگزاری راهپیمایی ضدامریکایی و حمایت از نظام مردم در قروه


مردم ولایتمدار و شهیدپرور قروه امروز هم زمان با سراسر کشور با راهپیمایی چند هزار نفری از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، مردم دیندار و شهیدپرور قروه بار دیگر در راهپیمایی چند هزار نفری خود در خیابان های این شهرن خشم و انزجار خود را از دخالت های آمریکا در کشورهای مسلمان با سردادن شعارهای ضد آمریکایی به تصویر کشیدند.

در این اجتماع چند هزار نفری اقشار مختلف مردم قروه حمایت های همه جانبه خود را از صلابت سپاه پاسدران در دفاع از کشور ایران نشان دادند و سپاه را حامی خود در این چهار دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارزیابی کردند.

مردم شهیدپرور قروه حضور خود را در این راهپیمایی قدردانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند که برای حفظ و ترویج دین مبین اسلامی فرزندان آزاده و از جان گذشته ای مانند شهید سلیمانی را در دامان خود پرورش داده است .

گفتنی است نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه قروه در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر چند خیابان اصلی این شهرستان منتهی به میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به راهپیمایی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی ضدامریکایی و حمایت از نظام مردم در قروه

برگزاری راهپیمایی ضدامریکایی و حمایت از نظام مردم در قروه