مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 01:452020-01-17ورزشي

حجتی: برای مدیران ورزش قهرمانی در اولویت است نه ورزش همگانی


مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش با اشاره به مشارکت ضعیف مدیران ورزشی در برگزاری جام خوشه چین گفت: برای مدیران ورزشی آن قدر که ورزش قهرمانی اهمیت دارد و آن را در اولویت قرار می دهند توجه خاصی به ورزش همگانی ندارند.

- مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش با اشاره به مشارکت ضعیف مدیران ورزشی در برگزاری جام خوشه چین گفت: برای مدیران ورزشی آن قدر که ورزش قهرمانی اهمیت دارد و آن را در اولویت قرار می دهند توجه خاصی به ورزش همگانی ندارند.

رضا حجتی در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری مرحله ملی اولین دوره جام خوشه چین روستاییان سراسر کشور افزود: جام خوشه چین برای نخستین بار است که در بین روستاییان و عشایر سراسر کشور در پنج رشته فوتبال، والیبال، طناب کشی، دوومیدانی، چوب کشی و هفت سنگ مهارتی در بخش زنان و مردان با حمایت وزارت ورزش و جوانان از ابتدای سال در حال برگزاری است که مرحله نهایی و ملی آن طی روزهای 10 تا 12 بهمن با حضور 500 ورزشکار در استان فارس برگزار خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی ما مشارکت 5 درصد از جمعیت روستایی و عشایری در اولین دوره جام خوشه چین بود که این میزان تا 30 درصد در رده سنی 15 تا 18 سال افزایش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجتی: برای مدیران ورزش قهرمانی در اولویت است نه ورزش همگانی

حجتی: برای مدیران ورزش قهرمانی در اولویت است نه ورزش همگانی