مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 05:152020-01-18اقتصادي

سیل 380 میلیارد ریال به زیرساخت های برق سیستان و بلوچستان خسارت زد


خلیل عوض زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی بارندگی شدید و وقوع سیل در ناحیه مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان خسارت های زیادی به شبکه های توزیع برق وارد شده است.

وی ادامه داد: سیلاب سبب تخریب و آسیب حدود 183 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، 66 دستگاه ترانسفورماتور هوایی و قطع برق تعداد زیادی از روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان وبلوچستان گفت: این شرکت با تشکیل 184 گروه اجرایی شامل نیروهای شرکت، پیمانکاران و بکارگیری 46دستگاه جرثقیل، 23 دستگاه بالابر و 184 دستگاه خودروی سبک برای گروه های عملیاتی از ساعات اولیه وقوع سیل برای ترمیم و اصلاح شبکه های آسیب دیده و رفع خاموشی ها پرداخت.

وی بیان کرد: برای تسریع در برقراری برق نقاط مختلف روستاهای دور دست نسبت به اصلاح موقت شبکه و برقدار کردن روستاهای آسیب دیده اقدام شده که جا دارد از تمام تلاش های صورت گرفته از ادارات برق شهرستان های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند وسرباز قدردانی کرد.

عوض زاده ادامه داد: نیروهای اعزام شده در مناطق مختلف روستایی و صعب العبور در هوای سرد و شرایط کوهستانی تلاش کرند تا برق در کمترین زمان وصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل 380 میلیارد ریال به زیرساخت های برق سیستان و بلوچستان خسارت زد

سیل 380 میلیارد ریال به زیرساخت های برق سیستان و بلوچستان خسارت زد