مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:152020-01-18اجتماعي

جمع هایی که با ناخن های معلم تفریق می شود


آیرین دانش آموز پایه دوم متوسطه اول یکی از دبیرستان های دخترانه شهر سنندج است، او از تیپ و ظاهر معلم ریاضی خود تعریف می کند و لابه لای سخنانش هم دلگیر و ناراحت می شود از اینکه حواس او و دیگر همکلاسی هایش به دلیل توجه زیاد به ناخن و آرایش خانم معلم شان همیشه پرت است.

موهای رنگ شده ای که از مقنعه خانم معلم همیشه بیرون است و ناخن های دراز و لاک زده که آیرین می گوید ناخن خودش نیست و کاشت کرده به اضافه استفاده از رژ لب های پررنگ از مواردی است که این دختر دانش آموز با آب و تاب از آن تعریف می کند.

به ما اجازه نمی دهند ناخن هایمان را لاک بزنیم ولی خوش به حال خانم معلم که کسی به او چیزی نمی گوید و همیشه با آرایش قشنگ سر کلاس درس حاضر می شود.

آیرین که سودای دکتر شدن در سر دارد از اینکه حواس او و دیگر همکلاسی هایش سر کلاس ریاضی جمع نیست و چشمانشان بیشتر ناخن های زیبای خانم معلم را نظاره می کند، ناراحت است و می پرسد، درس ریاضی خیلی در دکتر شدنم تاثیر دارد؟ این دانش آموز ادامه می دهد، هر وقت هم از خانم معلم بخواهیم درس را یک بار دیگر برایمان تکرار کند و یا امتحان دیگری از ما بگیرد می گوید مگر پول اضافی به من می دهند که این کار را انجام دهم.

هستی هم در تایید سخنان دوستش آیرین می گوید پدر و مادرمان همیشه از وضعیت درس ریاضی ما ناراضی هستند و این در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع هایی که با ناخن های معلم تفریق می شود

جمع هایی که با ناخن های معلم تفریق می شود