مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:202020-01-18سياسي

صبر و برنامه ریزی لازمه ترک گناه است


کتاب «گناه» با استفاده از منابع اسلامی به ذکر گناهان، پیش زمینه ها و اثرات آن ها پرداخته و راهکارهایی برای ترک گناه ارائه کرده است.

- کتاب گناه با استفاده از منابع اسلامی به ذکر گناهان، پیش زمینه ها و اثرات آن ها پرداخته و راهکارهایی برای ترک گناه ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب گناه به قلم شهاب الدین وامق اصطهباناتی از تولیدات دفتر نشر فرهنگ اسلامی است که به موضوع زمینه، آثار و راه ترک گناه می پردازد.

این کتاب 16 فصل دارد که ازجمله عناوین فصل های آن می توان به دشمن درونی ، دشمن بیرونی ، شناخت گناهان و دلایل حرام بودن آن ها ، محاسبه نفس ، فواید توبه و استغفار ، مراحل موثر در ترک گناه و … اشاره کرد.

نویسنده در مقدمه خود بر این اثر به تعریف گناه و چرایی ارتکاب به آن در نصوص دین پرداخته و با ذکر حدیثی از امیرالمومنین (ع)، ترک گناه را آسان تر از طلب توبه بیان کرده و گفته انسانی که تصمیم بر ترک گناه می گیرد، لازم است صبر پیشه کند.

وی در ادامه ترک گناه را جزو کارهای مهم یا عزم الامور می داند که علاوه بر صبر، نیازمند تصمیم گیری و برنامه ریزی نیز است.

شهاب الدین وامق اصطهباناتی در فرازهایی از کتاب، به معرفی دشمن های درونی و بیرونی و نحوه مبارزه با آن ها می پردازد و می نویسد: بعد از شناخت دشمنان درونی و بیرونی، اکنون مهم است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر و برنامه ریزی لازمه ترک گناه است

صبر و برنامه ریزی لازمه ترک گناه است