مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:502020-01-18بين الملل

اعتراضات فرانسه درهای موزه لوور را بست


ده ها معترض در اعتراض به اصلاحات قوانین بازنشستگی فرانسه با تجمع در مقابل درب موزه «لوور» -یکی از پربازدیدترین مکان های پایتخت فرانسه-  از ورود گردشگران و بازدیدکنندگان به این موزه خودداری کردند.

- ده ها معترض در اعتراض به اصلاحات قوانین بازنشستگی فرانسه با تجمع در مقابل درب موزه لوور -یکی از پربازدیدترین مکان های پایتخت فرانسه-  از ورود گردشگران و بازدیدکنندگان به این موزه خودداری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیویورک تایمز، گردشگران و علاقه مندانی که برای بازدید از موزه لوور پاریس روز جمعه به این مکان آمده بودند، پس از مواجه با انبوه اعتصاب کنندگانی که در مقابل این موزه تجمع کرده بودند، از وارد شدن به این مکان بازماندند.

موزه لوور پاریس که به عنوان پربازدید ترین موزه جهان شناخته می شود آخرین هدف تجمعات اعتراضی 44 روزه اتحادیه های کارگران بود که تبعات آن این بار دامن گردشگران را هم گرفت.

روز جمعه همچنان که گردشگران ناامید و غمگین به نظر می رسیدند حدود 100 معترض در حالی که پلاکارت هایی با جملات اعتراضی حمل می کردند و علیه امانوئل ماکرون - رییس جمهور فرانسه- شعار می دادند، در مقابل هرم مشهور شیشه ای لوور تجمع کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات فرانسه درهای موزه لوور را بست

اعتراضات فرانسه درهای موزه لوور را بست