مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:052020-01-18اقتصادي

اجرای طرح سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در چالوس


فرماندار چالوس از اجرای طرح و پروژه سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در چالوس، نوشهر و هچیرود خبر داد.

- محمدناصر زندی در جلسه مشترک اجرای پروژه سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در شهرهای چالوس، نوشهر و هچیرود که به میزبانی چالوس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح و مزایایی که به همراه دارد، اظهار کرد: طرح سپتاژ ساده ترین و پر کاربردترین واحد مورد استفاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی انسانی است.

وی تصریح کرد: پروژه مذکور می تواند پس از اجرا، مشکلات مربوط به دفع فاضلاب واحدهای مسکونی، تجاری، رستوران ها و هتل ها را با نظارت شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست و شهرداری که یکی از بزرگترین معضلات شهرهای ساحلی است، برطرف کند.

فرماندار چالوس با اشاره به تلاش در جهت امضای تفاهم نامه و عملیاتی شدن این پروژه مابین سه شهرداری نوشهر،چالوس و هچیرود گفت: در صورتی که بیش از این فرصت سوزی شود به مصلحت نیست و اگر پیش از این اقدام می شد به طور قطع هم مبلغ پروژه کاهش پیدا می کرد و هم معضل جدی در این شهرها اتفاق نمی افتاد.

زندی وضعیت فاضلاب این شهر را نسبت به دیگر شهرها بحرانی تر دانست و افزود: البته شهرهای دیگر بهتر از چالوس نیست چون دفع بهداشتی صورت نمی پذیردبنابراین با تفاهمی که طی جلسه قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در چالوس

اجرای طرح سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در چالوس