مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:352020-01-18حوادث

50 حکم قضایی برای قلع و قمع مدارس نا ایمن و فرسوده


رییس شورای شهر تهران بر لزوم همکاری مدیریت شهری برای ارتقای وضعیت ایمنی مدارس پایتخت تأکید کرد و گفت: 50 حکم قضایی برای قلع و قمع مدارس نا ایمن و فرسوده و ساخت و ساز به جای آنها وجود دارد که باید این مسئله را جدی بگیریم.

- رییس شورای شهر تهران بر لزوم همکاری مدیریت شهری برای ارتقای وضعیت ایمنی مدارس پایتخت تأکید کرد و گفت: 50 حکم قضایی برای قلع و قمع مدارس نا ایمن و فرسوده و ساخت و ساز به جای آنها وجود دارد که باید این مسئله را جدی بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در گردهمایی 1500 مدیر مدرسه ضمن تسلیت حوادث اخیر گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و مرگ تعدادی از هم وطنانمان را تسلیت عرض می کنم هر چند که چون این حادثه برای اتوبوس رخ داد چندان مورد توجه قرار نگرفت.

وی با اشاره به وضعیت مدارس در شهر تهران با بیان این که کوتاهی مدیریتی در سال های اخیر وضعیت تهران را در حوزه زیر ساخت ها بد کرده است، گفت: در حوزه زیر ساخت ها تهران در ردیف های آخر قرار دارد و این در حالی است که شهرداری تهران در حوزه های ورزشی و فرهنگی هزینه های زیادی را صرف کرده و بیش از 400 مجموعه ورزشی و 200 مجموعه فرهنگی بزرگ فعال داریم و تعداد مساجد و حسینیه ها در شهر تهران افزایش یافته؛ اما متاسفانه آموزش و پرورش که رکن اصلی فرهنگ هر جامعه ای است به این نسبت مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 حکم قضایی برای قلع و قمع مدارس نا ایمن و فرسوده

50 حکم قضایی برای قلع و قمع مدارس نا ایمن و فرسوده