مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:402020-01-18ورزشي

انصاری فرد: به خاطر حیثیت و آبروی ایران زیر بار بازی در کشور ثالث نمی رویم


مدیرعامل پرسپولیس می گوید اگر الان با خواسته AFC مبنی بر سلب حق میزبانی تیم های ایرانی مخالفت نکنند، زمینه اعمال محرومیت در سایر رشته های دیگر فراهم می شود.

- جلسه مدیران باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا؛ انصاری فرد: به خاطر حیثیت و آبروی ایران زیر بار بازی در کشور ثالث نمی رویم مدیرعامل پرسپولیس می گوید اگر الان با خواسته AFC مبنی بر سلب حق میزبانی تیم های ایرانی مخالفت نکنند، زمینه اعمال محرومیت در سایر رشته های دیگر فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن انصاری فرد بعد از جلسه مدیران باشگاه های آسیایی در فدراسیون فوتبال گفت: با وجود اینکه کمیته مسابقات AFC رایی علیه تیم های ایرانی صادر کرده که بر اساس آن ما نمی توانیم از حق میزبانی خودمان استفاده کنیم، میزبانی در بازی های خانگی را حق خودمان می دانیم و باید از آن بهره مند شویم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مناقشه فوتبالی ایران و عربستان که منجر به سلب حق میزبانی ایران برابر تیم های سعودی شد، افزود: چون ما در مساله عربستان کوتاه آمدیم، آنها یک قدم جلو آمدند.

باید مقابل این حکم ایستادگی کنیم چون اگر این اتفاقات رخ بدهد، سایر رشته های ورزشی ما از طریق کمیته بین المللی المپیک هم محروم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری فرد: به خاطر حیثیت و آبروی ایران زیر بار بازی در کشور ثالث نمی رویم

انصاری فرد: به خاطر حیثیت و آبروی ایران زیر بار بازی در کشور ثالث نمی رویم