مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:062020-01-18اجتماعي

ضرب العجل استاندار کرمانشاه برای سنگ فرش آبشوران


آبشوران رودخانه ای است که از دل شهر یک میلیون نفری کرمانشاه عبور می کند و به محلی برای ریزش فاضلاب و زباله ها تبدیل شده است.

منشا این رودخانه که سراب قنبر در جنوب غرب کرمانشاه است با عبور از دل محلات شهر راهش را تا رودخانه قره سو در ضلع شمال شرقی کرمانشاه ادامه می دهد و با این رودخانه یکی می شود.

مدت ها پیش مسوُولیت ساماندهی این رودخانه بر عهده شهرداری بود اما باتوجه به اهمیت پروژه برای شهر کرمانشاه، 12 مهرماه سال 91 با هدف جداسازی فاضلاب از رودخانه آبشوران و ساماندهی آبهای سطحی به شرکت آب منطقه ای سپرده شد.

از آن زمان تاکنون نه تنها این رودخانه ساماندهی نشده، بلکه روند اجرای پروژه در محله هایی همچون پارکینگ شهرداری برای شهروندان و کسبه محل مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

بخشی از ساماندهی این رودخانه که در محدوده پارکینگ شهرداری کرمانشاه قرار داشت به طول 120 متر اواخر پاییز امسال به شکل کانال در آمد و روی رودخانه نیز بسته شد اما شهرداری کرمانشاه تاکنون برای آسفالت آن اقدامی انجام نداده است.

استاندار کرمانشاه روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در خصوص تاخیر شهرداری برای آسفالت این محدوده به شهردار و معاونان وی تذکر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل استاندار کرمانشاه برای سنگ فرش آبشوران

ضرب العجل استاندار کرمانشاه برای سنگ فرش آبشوران