مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:552020-01-18ورزشي

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی کردستان افتتاح شد


وزارت ورزش و جوانان با همکاری جهاد دانشگاهی و طی تفاهم نامه ای که سال گذشته به امضا رسید اقدام به ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی در پنج استان کردستان، بوشهر، فارس، هرمزگان و ایلام کرده که امروز به صورت همزمان این طرح ها به بهره برداری رسید.

وزارت ورزش و جوانان کارفرمای ایجاد این مراکز و جهاد دانشگاهی مجری برگزاری استارتاپ ها و کارگاه های آموزشی در مراکز یاد شده است ضمن اینکه پیش از این در استان زنجان نیز مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایجاد شده بود.

رییس جهاد دانشگاهی کشور در این آیین که به صورت ویدیو کنفرانس همزمان در چند استان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ایجاد مراکز نوآوری و شکوفایی فرصتی است تا از روش های بهتری برای تسهیل اشتغالزایی جوانان استفاده کرد.

حمیدرضا طیبی با بیان اینکه این مراکز به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان در کشور تشکیل شده است، یادآور شد: تفاوت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی با دیگر مراکز رشد، این است که براساس مزیت و نیازهای محلی و منطقه ای، آموزش های لازم داده می شود تا حوانان صاحب ایده شوند.

وی تاکید کرد: جوانان آموزش دیده براساس نیازها و مزیت های محلی موجود در استان، ایده خود را تبدیل به محصول و تجاری سازی کرده تا مستقیم با بازار فروش متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی کردستان افتتاح شد

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی کردستان افتتاح شد