مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:202020-01-18سياسي

لزوم ارائه تسهیلات اشتغال زایی روستایی برای حل معضلات شهری در قم


استاندار قم پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی را عاملی مهم در کاهش مهاجرت به شهرها دانست و گفت: در طرح های اشتغال زایی روستایی به ظرفیت ها و محدودیت های هر روستا توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قبل از ظهر شنبه در سالن امام جواد (ع) استانداری قم با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و هم چنین نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه قم در زمینه اعتبارات هزینه ای و تملک رشد خوبی داشته است، گفت: امیدواریم این رشد به طور پلکانی برای سال 99 اتفاق بیفتد و در بحث اختصاص ها از نمایندگان مجلس در شورای اسلامی خواستار پیگیری و بررسی بیشتری هستیم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و مدیران هم یک گزارش جامعی از عملکرد خود به معاونین استانداری ارائه داده تا در یک جمع بندی مشخصی نسبت به تأمین بودجه دستگاه ها با توجه به پیگیری و مطالبات نمایندگان اختصاص یابد و از هم اکنون مدیران برای سال 99 برنامه ریزی و برنامه محدودی برای حوزه کاری خود داشته باشند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه در این جلسات ما به دنبال تحقق برنامه ها هستیم نه تعداد برنامه ها، تصریح کرد: برای کیفی سازی برنامه ها در این جلسات پیگیر هستیم که پروژه های ناتمام قم تا پایان سال 99 به اتمام برسد و برای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه تسهیلات اشتغال زایی روستایی برای حل معضلات شهری در قم

لزوم ارائه تسهیلات اشتغال زایی روستایی برای حل معضلات شهری در قم