مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:302020-01-18سياسي

ایمنی 827 مدرسه دروضعیت قرمز/ تاکید بر تقویت آموزش آمادگی در برابر زلزله


شهردار تهران در همایش گام دوم طرح مدرسه آماده که در برج میلاد برگزار شد، بر ضرورت تقویت آموزش آمادگی در برابر حوادث در مدارس تاکید کرد و گفت: - 827 مدرسه وضعیت ایمنی شان در وضعیت قرمز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی شهردار تهران در همایش گام دوم طرح مدرسه آماده و گردهمایی 1500 مدیر مدرسه شهر تهران که با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل، محسن هاشمی رییس و چند تن از اعضای شورای شهر و پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت شهرداری تهران به عنوان مسئولیت اجتماعی خود موضوع آموزش ایمنی را تعقیب می کند.

حرکتی از سال 94 تا امروز آغاز شد که در 3 بخش عمده جریان داشت: آموزش مدیران و پرسنل مدارس، تهیه سند مخاطره و تجهیز مدرسه به کانکس امداد و تجهیزات و آموزش دانش آموزان و اولیا آن ها برای افزایش آمادگی ایشان.

او افزود: گزارشی که از این طرح به من دادند حاکی از آن است که 2888 مدرسه در تهران تحت پوشش آن بود و از این تعداد مدارس ارزیابی شده، تعداد 826 مخاطره غیرسازه ای با آسیب کم دارند، 1235 مدرس وضعیت زرد و 827 مدرسه نیز وضعیت قرمز دارند که سازمان توسعه و تجهیز مدارس وظیفه پیگیری و بهبود این امر را بر عهده قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی 827 مدرسه دروضعیت قرمز/ تاکید بر تقویت آموزش آمادگی در برابر زلزله

ایمنی 827 مدرسه دروضعیت قرمز/ تاکید بر تقویت آموزش آمادگی در برابر زلزله