مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:162020-01-18ورزشي

20 ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اهواز فعال هستند


علی یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل اهمیت توسعه ورزش در ابعاد مختلف و توجه به ورزش همگانی، ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در نقاط مختلف اهواز دایر شده و شهروندان می توانند در این مکانها به ورزش کردن بپردازند.

رییس هیات ورزش همگانی اهواز بیان کرد: همه روزه به جز روزهای تعطیل در 2 نوبت صبح و عصر، ایستگاه های ورزشی در ساعات تعیین شده با بهره گیری از مربیان مجرب تمرینات آماده سازی و نرمش های لازم را درنظر می گیرند.

وی ورزش کردن را عامل اصلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش بیماری ها دانست و گفت: بیش از 10 هزار ورزشکار در اهواز مشغول به فعالیت در رشته ورزش همگانی هستند که این موضوع نشان از گستردگی ورزش همگانی در سطح استان و کشور دارد.

یزدی بیان کرد: در سالهای گذشته ورزش محلات تک محوری بود و تنها به فوتبال و فوتسال ختم می شد اما پس از رایزنی های بسیار ورزش محلات از تک محوری خارج شد و مسابقات دارت، طناب کشی و .

برای سلامت خانواده ها در محله ها برگزار می شود.

رییس هیات ورزش همگانی اهواز افزود: یکی از اولویت های ما در سال جاری، شناسنامه دار کردن مربیان باشگاه های ورزشی است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اهواز فعال هستند

20 ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اهواز فعال هستند