مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:202020-01-18اجتماعي

ورزشکاران در حوزه حفظ محیط زیست مطالبه گر باشند


همایش ورزش و محیط زیست همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک در سالن همایش های کمیته ملی المپیک برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست در این همایش با اشاره به اینکه ورزشکاران همیشه در کشور صاحب نفوذ بوده اند و خوشحالیم که این قشر از جامعه به مسائل محیط زیست ورود کرده اند، گفت: اگر از این ظرفیت برای منافع ملی به ویژه محیط زیست استفاده شود، قطعا بسیار موثر خواهد بود.

کلانتری اظهار داشت: در زمان افزایش آلاینده های هوا کودکان زیر یک سال ممکن است به بیماری هایی مبتلا شوند که عواقب آن غیر قابل جبران است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 81 درصد موتورسیکلت های کشور از رده خارج است و هر موتور سیکلت هشت برابر یک خودرو آلودگی ایجاد می کند، افزود: 60 درصد کامیون ها و 73 درصد اتوبوس ها در کشور نیز از رده خارج است و بدلیل NOX هایی که خودرو های آلاینده ایجاد می کنند و باعمحث تبدیل اکسیژن به ازن سطح پایین می شود در روز های گرم سال، افزایش ازن را که بسیار آلاینده است، شاهد هستیم و این موضوعات همگی از حقوق شهروندی است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در توسعه پایدار چهار اصل مد نظر است، بیان داشت: اول اینکه هر اقدامی باید توجیه اقتصادی داشته باشد، دوم اینکه اقدام ها نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران در حوزه حفظ محیط زیست مطالبه گر باشند

ورزشکاران در حوزه حفظ محیط زیست مطالبه گر باشند