مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:002020-01-18فرهنگي

کارگاه آموزشی ویژه راهنمایان مستقر در تخت جمشید برگزار می شود


مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرودشت از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری مستقر در میراث جهانی تخت جمشید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهمن مردانی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی راهنمایان گردشگری مستقر در این میراث های جهانی با آثار تاریخی- باستانی منطقه ازجمله بنایجهانی تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب و مجموعه جهانی پاسارگاد دانست و افزود: معرفی ظرفیت های مختلف فرهنگی - تاریخی این منطقه در این کارگاه آموزشی و بالا بردن سطح اطلاعات راهنمایان گردشگری مستقر در مجموعه جهانی تخت جمشیدمد نظر است.

او ادامه داد: راهنمایان گردشگری لازم است ابتدا اطلاعاتی از جامعه خود داشته باشند و در صورت شناخت داشته های فرهنگی می توانند آن را به مسافران و گردشگران منتقل کنند.

او با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری این کارگاه یکم بهمن به مدت دو روز خواهد بود، اظهار کرد: این کارگاه با ظرفیت 44 نفر و با تدریس علیرضا جعفری زند برگزار خواهد شد.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری از شیراز قرار دارد و دارای جاذبه های بی شمار فرهنگی و تاریخی و طبیعی شامل میراث جهانی تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب، شهر استخر، بهشت گمشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی ویژه راهنمایان مستقر در تخت جمشید برگزار می شود

کارگاه آموزشی ویژه راهنمایان مستقر در تخت جمشید برگزار می شود