مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:452020-01-18بين الملل

وقتی پنتاگون دیر از خواب بیدار می شود!


هرچه زمان می گذرد ابعاد جدیدی از یک انتقام سخت روشن می شود، هرچند هدف ایران در حمله به عین الاسد اهدافی بالاتر از تلفات انسانی بوده است.

- اینکه در زمان حمله ایران به پایگاه عین الاسد که به پایتخت آمریکا در عراق معروف بوده پنتاگون خواب بوده و پنج شنبه این هفته از خواب بیدار شده و در حال آمار دادن از نظامیان آمریکایی است موجب شده است تا این موضوع در شبکه های آمریکا، دستمایه شود.

CNN، دروغ گویی پنتاگون را به رخ کشیده و گزارش داده این خبر در حالی افشا می شود که وزارت دفاع آمریکا در زمان حمله موشکی ایران اعلام کرده بود نظامیان آمریکایی هیچ تلفاتی نداشتند و هیچ کس به طور جدی زخمی نشد.

اما ابعاد حمله ایران به پایگاه نظامی عین الاسد همچنان در سرلیست رسانه های خبری دنیاست، پایگاه اینترنتی رای الیوم در گزارشی جدید خود گزارش داده است پایگاه عین الاسد در آخرین برآورد ها به طور کامل تخریب شده و این در حالیست که در این پایگاه صد ها مربی آموزش نیروی دریایی آمریکا بوده اند و از سوی دیگر سامانه راداری آمریکا موجود در پایگاه عین الاسد که بزرگترین سامانه راداری در منطقه است و قابلیت جاسوسی نیز داشت به طور کامل تخریب شد.

شبکه خبری CNN در گزارش دیگری باز هم به این نکته اشاره کرده است که مقامات پنتاگون با قاطعیت تاکید داشتند که هیچ کس زخمی نشده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پنتاگون دیر از خواب بیدار می شود!

وقتی پنتاگون دیر از خواب بیدار می شود!