مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:202020-01-18ورزشي

«شهرداری ها» رکن اصلی توسعه ورزش همگانی در شهرها هستند


مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: «شهرداری ها» رکن اصلی توسعه ورزش همگانی در شهرها هستند و اگر همراهی آنها نباشد، ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفق باشد.

- اهواز- مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: شهرداری ها رکن اصلی توسعه ورزش همگانی در شهرها هستند و اگر همراهی آنها نباشد، ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین حیدری ظهر شنبه در آیین مبادله تفاهم نامه ترویج و توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان با کلیه شهرداری های استان خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان سرشار از استعدادهای ورزشی است که در رشته های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در کنار این میزان از استعدادی که در این استان وجود دارد، خوزستان سرزمینی با مشکلات بسیار زیاد نیز وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد: ورزش یکی از بهترین راه های ایجاد نشاط و امید در جامعه است و امروز ما اینجا جمع شدیم تا اولین جلسه با مجموعه شهرداران خوزستان را در راستای ارائه خدمات بهتر شهری در زمینهٔ ورزش های همگانی داشته باشیم.

حیدری بیان کرد: این تفاهم نامه و نشست آغاز فصل تازه ای در زمینهٔ ورزش های همگانی در شهرستان های مختلف استان خوزستان در حوزه زیرساخت های ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهرداری ها» رکن اصلی توسعه ورزش همگانی در شهرها هستند

«شهرداری ها» رکن اصلی توسعه ورزش همگانی در شهرها هستند