مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:102020-01-18فرهنگي

از آخرین وضعیت ذخایر دارویی تا مدارس سیل زده سیستان و بلوچستان


جلب سرمایه گذار برای احداث بخش غربی خط 10 مترو، واکنش حناچی به کمک شهرداری به جشنواره فیلم فجر، واریز تا یک میلیون تومان به حساب مددجویان سیل زده بهزیستی، - جلب سرمایه گذار برای احداث بخش غربی خط 10 مترو، واکنش حناچی به کمک شهرداری به جشنواره فیلم فجر، واریز تا یک میلیون تومان به حساب مددجویان سیل زده بهزیستی، تناقضات قانونی بین پرداخت وام ازدواج و ازدواج کودکان ، چگونه باران های سیل آسا را هدر ندهیم؟ و.

عناوین برخی از اخبار پربازدید اجتماعی ایسنا طی امروز (28 دی ماه) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز شنبه (28 دی ماه) بیش از 50 خبر در زیرسرویس های اجتماعی ایسنا منتشر شده که در ادامه برخی از مهم ترین خبرها مرور می شود و با کلیک بر روی آن ها می توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید: جلب سرمایه گذار برای احداث بخش غربی خط 10 مترو مدیرعامل شرکت متروی تهران از تلاش برای جلب سرمایه گذاری در خصوص احداث بخش غربی خط 10 مترو به طول 16 کیلومتر خبر داد.

علی امام درگفت وگو با ایسنا، در مورد راه اندازی خطوط جدید مترو در پایتخت گفت: طرح جامع حمل و نقل تهران توسط مشاور ایرانی و فرانسوی مورد بازنگری قرار گرفت و ساخت چهار خط مترو در این طرح جامع امکان سنجی، تأیید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آخرین وضعیت ذخایر دارویی تا مدارس سیل زده سیستان و بلوچستان

از آخرین وضعیت ذخایر دارویی تا مدارس سیل زده سیستان و بلوچستان