مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 05:402020-01-19پزشكي

آغاز طرح تکمیلی فلج اطفال در کرمان


مدیرگروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طرح تکمیلی فلج اطفال طبق دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت، از 28 دی ماه آغاز شده و کودکان مشمول طرح قطره فلج اطفال دریافت می کنند.

- ایسنا/کرمان مدیرگروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طرح تکمیلی فلج اطفال طبق دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت، از 28 دی ماه آغاز شده و کودکان مشمول طرح قطره فلج اطفال دریافت می کنند.

دکتر مهدی شفیعی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در کشور نزدیک به 100 درصد است و این طرح 2 بار در سال به صورت تکمیلی در جمعیت های مشخصی در کشور اجرا می شود، در خصوص جمعیت هدف این طرح گفت: تمامی کودکان زیر 5 سال یعنی متولد 10/28/ 1393 لغایت 1398/12/8 در تمامی مهاجرین خارجی در اردوگاه ها و یا خارج از اردوگاه ها و در کلیه مناطق تحت پوشش تیم های سیار، کلیه کودکانی که به همراه مادرانشان در زندان هستند و کودکان ایرانی که تا 50 متر اطراف خانه های افاغنه زندگی می کنند شامل این طرح می شوند.

وی با بیان اینکه این جمعیت براساس سامانه سرشماری شناسایی و همکاران ما در پایگاه های بهداشتی به درب خانه ها مراجعه می کنند گفت: این طرح در بعضی از دانشگاه های همجوار مرزهای کشور، به صورت خانه به خانه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تکمیلی فلج اطفال در کرمان

آغاز طرح تکمیلی فلج اطفال در کرمان