مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 05:452020-01-19پزشكي

تعرفه ویزیت اتباع خارجی دو برابر تعیین شده است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تعرفه ویزیت اتباع خارجی در مطب پزشکان دو برابر تعیین شده و هیچ پزشکی حق ندارد خارج از این قاعده مبلغی مازاد دریافت کند.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تعرفه ویزیت اتباع خارجی در مطب پزشکان دو برابر تعیین شده و هیچ پزشکی حق ندارد خارج از این قاعده مبلغی مازاد دریافت کند.

محمدرضا رضایی بنا در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: فعال کردن بخش توریسم درمانی فرصت خوبی را برای گروه های مختلف جامعه به وجود آورده تا از قبل حضور اتباع آذری در شهرهای مختلف استان برای مداوا بتوانند به رونق اقتصادی خود کمک کنند.

وی ضرورت تکریم اتباع خارجی را در مراجعه به مطب پزشکان و مراکز بیمارستانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: هیچ پزشک و کادر بیمارستانی حق ندارد رفتار ناشایستی را با اتباع خارجی داشته باشد و ما تعرفه ویزیت اتباع خارجی را به مطب پزشکان و مراکز درمانی اعلام کردیم و خارج از این مبلغ کسی حق اضافه دریافت از بیماران آذری را ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در مورد ویزیت دسته جمعی بیماران در برخی از مطب ها نیز گفت: این کار غیرقانونی است و ما از همه پزشکان خواسته ایم در راستای رفاه حال بیماران و رعایت حریم خصوصی آنها از ورود گروهی بیماران به محل ویزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه ویزیت اتباع خارجی دو برابر تعیین شده است

تعرفه ویزیت اتباع خارجی دو برابر تعیین شده است