مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 05:502020-01-19بين الملل

تیم حقوقی ترامپ رسما به احضاریه سنا درباره استیضاح پاسخ داد


تیم حقوقی رییس جمهوری آمریکا رسما به احضاریه های سنا خطاب به دونالد ترامپ پاسخ داده و نظر اجمالی را در رابطه با اینکه نهایتا دفاعیه کاخ سفید در روند استیضاح چه خواهد بود، - تیم حقوقی ترامپ رسما به احضاریه سنا درباره استیضاح پاسخ داد تیم حقوقی رییس جمهوری آمریکا رسما به احضاریه های سنا خطاب به دونالد ترامپ پاسخ داده و نظر اجمالی را در رابطه با اینکه نهایتا دفاعیه کاخ سفید در روند استیضاح چه خواهد بود، ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، این واکنش تیم حقوقی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا مفاد استیضاح را از نظر قانونی نامعتبر می خواند و تاکید دارد که این روند حمله ای به آمریکایی هاست و همچنین این استیضاح را از لحاظ آیین نامه ای و هم مفاد قانون اساسی به چالش کشیده است.

بر اساس گزارش شبکه خبری بی بی سی، تیم وکلای حقوقی دونالد ترامپ اولین واکنش رسمی خود به اتهامات طرح استیضاح علیه رییس جمهوری آمریکا را منتشر کرده و استیضاح را حمله ای خطرناک به دموکراسی توصیف کرده است.

این دفاعیه می گوید که بندهای استیضاح هیچ جرمی را تشریح نمی کند و تلاشی گستاخانه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم حقوقی ترامپ رسما به احضاریه سنا درباره استیضاح پاسخ داد

تیم حقوقی ترامپ رسما به احضاریه سنا درباره استیضاح پاسخ داد