مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:052020-01-19اجتماعي

پیش بینی آبگیر شدن 100 درصدی تالاب جازموریان


مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان با تاکید برآنکه امسال امید خوبی به تالاب جازموریان داریم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بارش ها در این منطقه در فصل خوبی رخ داده و درصد تبخیر آن بسیار اندک است لذا پیش بینی می کنیم که امسال تالاب جازموریان 100 درصد آبگیری شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان با تاکید برآنکه امسال امید خوبی به تالاب جازموریان داریم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بارش ها در این منطقه در فصل خوبی رخ داده و درصد تبخیر آن بسیار اندک است لذا پیش بینی می کنیم که امسال تالاب جازموریان 100 درصد آبگیری شود.

مرجان شاکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارندگی های اخیر در نیمه جنوب استان کرمان گفت: امسال بارندگی خوبی در منطقه جازموریان داشتیم اما با توجه به ابرناک بودن هوا امکان رصد دقیق این تالاب فعلا وجود ندارد ولی براساس بازدید میدانی حال جازموریان خوب است.

وی با تاکید برآنکه امسال امید خوبی به تالاب جازموریان داریم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بارش ها در این منطقه در فصل خوبی رخ داده و درصد تبخیر آن بسیار اندک است، لذا پیش بینی می کنیم که امسال تالاب جازموریان 100در صد آبگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آبگیر شدن 100 درصدی تالاب جازموریان

پیش بینی آبگیر شدن 100 درصدی تالاب جازموریان