مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:152020-01-19اقتصادي

صدور بیش از 3 هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو


شهردار منطقه دو قم از صدور بیش از 3 هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو خبر داد.

- رضا رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه جمعیت کل خانوارهای ساکن در منطقه دو قم بیش از 54 هزار خانوار است، اظهار کرد: مساحت خالص معابر و شوارع این منطقه بیش از یک میلیون و 940 هزار مترمربع و مساحت معابر اصلی منطقه هم حدود یک میلیون و 412 مترمربع است.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات شهری در این منطقه اظهار کرد: با توجه به وسعت منطقه و جمعیت بالای آن پیمانی در راستای تامین نظافت و امور خدمات شهری منطقه منعقد شده است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه نظافت شهری در منطقه به ازای هر مترمربع هرساله افزایش می یابد، افزود: روزانه بیش از 120 تن پسماند از سطح این منطقه جمع آوری می شود.

رحیمی یکی از مشکلات این منطقه را بحث فاضلاب دانست و گفت: تاکنون 3 هزار و 320 اخطاریه مرحله اول و دوم فاضلاب برای ساکنین منطقه صادر شده و به بیش از 5 هزار نفر نیز آموزش های مرتبط با فاضلاب خانگی داده شده است.

وی با بیان اینکه 118 هزار متر نهر در منطقه دو وجود دارد، گفت: 124 نیروی پاکبان در شب، 10 نیرو پاکبان در روز، 28 پیک بهداشت در شب، 7 پیک بهداشت در روز، 6 سرکارگر، 2 نیروی اداری و 3 نیروی شستشوی امور مرتبط با نظافت منطقه را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 3 هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو

صدور بیش از 3 هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو