مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:552020-01-19سياسي

القای یاس و ناامیدی در میان مردم حرکت در مسیر اهداف دشمن است


القای یاس و ناامیدی در بین مردم حرکت در مسیر اهداف دشمن و استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی شامگاه شنبه در جلسه بصیرتی اخلاقی مسجد سلمان فارسی کاشان با بیان اینکه یکی از مهمترین نشانه های مومن توکل و توسل به خدا در همه امور است، اظهار داشت: در هر کاری اگر رضایت خدا مدنظر قرار گرفته شود فرجامی جز پیروزی برای آن نباید متصور بود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ابراز داشت: رفتار منافق گونه برخی از افراد در این گونه رخدادها که باعث تالم و ناراحتی همه ملت ایران شد یادآور گفتار و منش منافقینی است که در صدر اسلام نیز پیامبر اکرم (ص) در جنگ احد با آنها روبرو بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه از حوادثی که باعث حزن و اندوه مسلمانان شود کفار به همان اندازه شاد و خوشحال می شوند، تصریح کرد: اگر در جامعه مسلمانان و بین مسلمین اتفاقی رخ دهد که باعث خوشحالی و سربلندی آنها شود جبهه کفر و استکبار به همان میزان ناراحت و غمگین می شود.

وی از توکل و توسل به خدا به عنوان واقعیتی انکارناپذیر در زندگی نام برد و خاطرنشان کرد: در جنگ بدر تعداد کفار سه برابر مسلمین بود که مسلمین با توکل به خدا توانستند جنگ را پیروز شوند ولی در جنگ حنین که نیروی مسلمین به مراتب بیش از کفار بود به دلیل غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القای یاس و ناامیدی در میان مردم حرکت در مسیر اهداف دشمن است

القای یاس و ناامیدی در میان مردم حرکت در مسیر اهداف دشمن است