مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 07:102020-01-19اجتماعي

چکه کردن سقف برخی از مدارس در استان ایلام+ فیلم


در حالی که در اولین روزهای فصل زمستان هستیم، سقف برخی از مدارس شهر ایلام چکه می کند و همین موضوع والدین و دانش آموزان را نگران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طی روزهای گذشته کلیپی مبنی بر چکه کردن کلاس مقطع چهارم دبستان دخترانه شهید تکبیری واقع در خیابان خرمشهر به دست خبرنگاران فارس رسید که بر اساس این قطعه فیلم، نفوذ آب به داخل کلاس مذکور مشکلاتی را برای دانش آموزان در پی داشته است و این مساله واکنش های بسیاری را از سوی والدین دانش آموزان به همراه داشت.

با توجه به اهمیت استاندارد سازی و ایمن سازی مدارس جای تامل است که مسوولان مربوط به عایق کاری مدارس بی توجه بوده اند.

نگرانی اولیای دانش آموزان یکی از والدین دانش آموزان در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: چکه کردن سقف کلاس فرزندانمان سبب دغدغه ذهنی اولیا شده است به طوری که از وقوع حادثه و اتفاق نگران هستند.

وی افزود: جای تاسف است مسوولان تا این حد به فضای تعلیم و تعلم بی توجه شده اند به گونه ای که حاضر نبوده اند حتی نسبت به ایزوگام این مدرسه اقدام کنند تا شاهد بروز چنین مشکلی نباشیم.

بروز برخی مشکلات در مدارس یکی دیگر از اولیای دانش آموزان، می گوید: کار تعمیر مدارس باید در تعطیلات تابستان انجام شود تا شاهد بروز چنین مشکلاتی در ماه های تحصیلی نباشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چکه کردن سقف برخی از مدارس در استان ایلام+ فیلم

چکه کردن سقف برخی از مدارس در استان ایلام+ فیلم