مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:452020-01-19ورزشي

حضور 5 داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر


دبیر هیئت فوتبال استان قم از حضور 5 داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

- علی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: داوران قمی در عرصه فوتبال ایران جایگاه مناسبی دارند و حضور پرتعداد داوران قمی در لیگ های برتر و دسته اول فوتبال ایران حاکی از تلاش هایی است که طی سال ها صورت گرفته تا نسلی پرافتخار از داوران قمی وارد سطح اول فوتبال ایران شوند.

وی افزود: 5 داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر فوتبال حضور دارند که این داوران شامل علی صفایی، رحیم حاجیلو، محمدعلی پورمتقی، حسین زمانی و موسی مهابادی هستند و شاخص ترین چهره در این جمع علی صفایی است که بازی های حساسی را در نیم فصل نخست لیگ برتر سوت زده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: این دوره با حضور 130 شرکت کننده شامل 48 داور و 82 کمک داور برگزار می شود و روز چهارشنبه دوم بهمن ماه به پایان می رسید و شرکت کنندگان دوشنبه 30 دی ماه تست های آمادگی جسمانی خود را زیر نظر مدرسان این دوره انجام می دهند.

احمدی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان در قم بیان داشت: این مسابقات در دور گروهی به پایان رسیده است که از گروه الف تیم شاهین به عنوان تیم اول صعود کرده و از میان دوتیم استقلال و مهر با توجه به موارد مشابه هردو تیم در امتیاز بر اساس آیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 5 داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر

حضور 5 داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر