مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:502020-01-19اجتماعي

اعتبارات مدارس دولتی نباید صرف مدارس سمپاد و نمونه شود


یک کارشناس حوزه آموزش و پرورش با بیان اینکه استعدادسنجی و بودجه دو مقوله در رابطه با مدارس دولتی هستند گفت: گاهی بخش عمده ای از اعتبارات صرف مدارس سمپاد و نمونه می شود و به مدارس دولتی اعتبارات و بودجه کمتری داده می شود و دانش آموزان در شهرها و روستاها .

- یک کارشناس حوزه آموزش و پرورش با بیان اینکه استعدادسنجی و بودجه دو مقوله در رابطه با مدارس دولتی هستند گفت: گاهی بخش عمده ای از اعتبارات صرف مدارس سمپاد و نمونه می شود و به مدارس دولتی اعتبارات و بودجه کمتری داده می شود و دانش آموزان در شهرها و روستاها نمی توانند از امکانات استفاده کنند که این موضوع نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش حدادی با اشاره به فرصت ها و چالش های تنوع مدارس در ایران اظهار کرد: در ایران حدود 20 نوع مدرسه داریم.

مدارس متنوع در کشور با هدف امکانات بهتر برای دانش آموزان ایجاد شدند اما با توجه به عدم تقسیم بندی درست عدالت آموزشی و سرانه دانش آموزان در مدارس دولتی، رویکرد به این سمت رفته است که مدارس خاص شامل غیردولتی ها، سپماد و نمونه، معمولا بهره برداری بهتری از خدمات مختلف از جمله خدمات دولتی می کنند.

وی افزود: استعدادسنجی و بودجه دو مقوله در رابطه با مدارس دولتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مدارس دولتی نباید صرف مدارس سمپاد و نمونه شود

اعتبارات مدارس دولتی نباید صرف مدارس سمپاد و نمونه شود