مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:002020-01-19اقتصادي

رفع تداخل 40 هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری


مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اصلاح قانون رفع تداخلات، 40 هزار هکتار از اراضی استان رفع تداخل و حدود 10 درصد از این اراضی به مردم برگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرام جزایری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در خصوص وظایف امور اراضی سازمان جهادکشاورزی گفت: این اداره وظیفه مشخص کردن اراضی دولتی، مستثنیات و انفال را بر عهده دارد.

وجود 5 هزار پرونده واگذاری اراضی در استان مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پنج هزار پرونده واگذاری اراضی در استان وجود دارد، افزود: باید هر 6 ماه یکبار بر روند فعالیت اشخاص در این اراضی نظارت صورت بگیرد، چنانچه سرمایه گذار به تعهدات خود عمل نکرد، اراضی بازپس گرفته می شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع حدنگاری (کاداستر) و قوانین رفع تداخلات در اراضی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: از سه سال گذشته 114 هزار هکتار از اراضی استان کاداستر شده است؛ این بانک اطلاعاتی جامع می تواند اطلاعات لازم برای برنامه ریزی را در اختیار مدیران بخش های مختلف کشاورزی قرار دهد.

جزایری اضافه کرد: تاکنون 6 میلیارد تومان قرارداد جهت اجرای طرح جامع حدنگاری (کاداستر) در چهارمحال و بختیاری هزینه شده است؛ پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 40 هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری

رفع تداخل 40 هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری