مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:102020-01-19سياسي

سوگواره «یاس نبوی» در استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: سوگواره یاس نبوی هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از پنجم لغایت یازدهم بهمن ماه سال جاری در بقاع شاخص استان برگزار می شود.

- سمنان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: سوگواره یاس نبوی هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از پنجم لغایت یازدهم بهمن ماه سال جاری در بقاع شاخص استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اوقاف سمنان، ضمن بیان اینکه سوگواره یاس نبوی در سطح استان برگزار می شود، تأکید کرد: تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) محور اصلی این سوگواره است.

وی بابیان اینکه برنامه شاخص سوگواره نبوی با حضور پرشور مردم عزادار استان سمنان در روز نهم بهمن 98 مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود، افزود: بقاع متبرکه استان در این روز از دسته ها و هیئات عزاداری میزبانی می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تلاوت قاریان، مداحی ذاکران و سخنرانان برجسته و … را از برنامه های سوگواره یاس نبوی دانست و تصریح کرد: قرائت خطبه فدکیه و زیارت نامه حضرت زهرا (س) در این روز اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره «یاس نبوی» در استان سمنان برگزار می شود

سوگواره «یاس نبوی» در استان سمنان برگزار می شود