مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:302020-01-19ورزشي

موزه ورزش خوزستان در مرحله مطالعه و طراحی


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در ورزش استان، گفت: موزه ورزش خوزستان در حال مطالعه و طراحی است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در ورزش استان، گفت: موزه ورزش خوزستان در حال مطالعه و طراحی است.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان که امروز (یکشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارکرد: امید حاجتی، رییس جدید هیات ورزش های همگانی خوزستان از نخبگان استان است و امیدوارم با کمک جامعه ورزش همگانی خوزستان، بتواند کارهای خوبی برای این حوزه انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به همکاری و حمایت حاجتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تاکنون اتفاقات خوبی در حوزه زیرساختی ورزش خوزستان افتاده است.

همچنین با توجه به شخصیت برنامه محور حاجتی، مطمئنا در حوزه نرم افزاری هم برنامه خوبی خواهد داشت تا به چشم انداز مدنظر خانواده ورزش های همگانی برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قدردانی از سالمی، رییس پیشین هیات های همگانی استان، گفت: همچنین از نریموسی، دبیر هیات که از سرمایه های استان محسوب می شود، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ورزش خوزستان در مرحله مطالعه و طراحی

موزه ورزش خوزستان در مرحله مطالعه و طراحی