مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:402020-01-19سياسي

نصر: از برخی رد صلاحیت شدگان چیزی جز خیر ندیده ایم


یکصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز درحالی برگزار شد که شهردار اصفهان با حضور در این جلسه، لایحه بودجه سال 99 شهرداری را به شورای شهر تقدیم کرد تا در فرصت قانونی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

- ایسنا/اصفهان یکصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز درحالی برگزار شد که شهردار اصفهان با حضور در این جلسه، لایحه بودجه سال 99 شهرداری را به شورای شهر تقدیم کرد تا در فرصت قانونی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

در این جلسه همچنین بر بازگشت برخی افرادی که در مرحله اول رد صلاحیت شده اند، به عرصه انتخابات تاکید و عنوان شد که نباید حق و حقوق افرادی که جز خیر از آنها ندیده ایم، تضییع شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور این جلسه، با اشاره به این فرمایش امیرالمؤمنین(ع) که هرکسی استبدار رأی داشته باشد به هلاکت می رسد، گفت: شاید توصیه به فعالیت های شورایی و تاکید بر مشورت در آموزه های دینی ما به خاطر همین دوری از استبداد رأی است تا عقول را در کنار هم جمع و از اندیشه ها بهره برداری کنیم که در این صورت جلوی خطای بیشتری را می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نصر اصفهان با اشاره به اینکه تجربه گرانبهایی در امر شوراها داریم، افزود: شورای آموزش و پرورش نیز با این هدف شکل گرفته تا افراد موثق و کارآمد مطابق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصر: از برخی رد صلاحیت شدگان چیزی جز خیر ندیده ایم

نصر: از برخی رد صلاحیت شدگان چیزی جز خیر ندیده ایم